Wednesday, May 5, 2010

Birthday Cuppies For Arisa




Comel tak cuppies ni?? Saya tak ada idea nak deco cupcake ni. Lama juga saya termenung, apa tema yang saya nak buat untuk Arisa. Akhirnya saya teringatkan cutter set yang dibeli tempohari. Saya beli "cutter ladies accessories set" keluaran Fmm Product. Fondant digunakan untuk toppers cuppies Arisa. Ada cutter untuk hairbrush, handbag, topi, cermin muka, kasut, lipstick, hairdryer, cincin dan cermin mata. Comelnya .......... Anak-anak saya sangat suka dengan toppers cuppies yang di order oleh Puan Mazni untuk anaknya Arisa.
Beliau telah berjanji untuk mengambil cuppies tersebut di rumah saya tapi saya mempunyai urusan di Ampang. Oleh itu, kami telah berjumpa di Pasaraya Giant untuk penyerahan cuppies yang comel itu.

Puan Mazni sering menempah cuppies dan pernah menghantar Arisa untuk kelas basic cupcake pada cuti sekolah bulan Disember 2009. Terima kasih Puan Mazni......

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MalaysiaOnlineShoppingDirectory.com

 

Copyright © 2012 Reserved to Manis Manja Design with love by CikBulat