Wednesday, May 5, 2010

Cupcake Selamat Pengantin Baru




Saya menerima panggilan dari Puan Salbiah yang ingin menempah cupcake sebagai hantaran untuk anak saudaranya yang melangsungkan perkahwinan. Puan Salbiah merupakan ibu kepada kawan anak saya. Beliau mempunyai 2 buah kedai menjual buku-buku teks dan alat tulis di Bandar Manajalara. Beliau memberikan saya warna tema pengantin dan hiasannya terpulanglah kepada saya menghasilkannya. Maka inilah cupcake yang telah ditempah oleh Puan Salbiah dan berterima kasih kepada saya kerana masih menerima tempahan beliau walaupun dalam masa yang suntuk.

Terima Kasih daun keladi, lain kali order lagi ye.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

MalaysiaOnlineShoppingDirectory.com

 

Copyright © 2012 Reserved to Manis Manja Design with love by CikBulat